شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

حمایت از کتاب و کتابخوانی، عمق بخشیدن به فرهنگ جامعه است

ديدار با معاون سياسي خراسان رضوي

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حمایت از کتاب و کتابخوانی، عمق بخشیدن به فرهنگ جامعه است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان و جمعی از کارکنان اداره کل خراسان رضوی گفت: حمایت و پشتیبانی از فعالیت در حوزه کتاب و کتابخوانی و توجه به ارتقای غنای فرهنگی کشور را وظیفه خود می‌دانیم.

سید جواد حسینی با بیان اینکه «حمایت از کتاب و کتابخوانی عمق بخشیدن به فرهنگ کشور است» ادامه داد: باید در مجموعه‌های فرهنگی، طرح و پیشنهاد و ایده مطرح شود و بعد از ارائه این طرح‌های کارشناسی، حمایت مطلوب از طرف مدیران انجام‌شده تا به کیفیت موردنظر و دلخواه برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: پروژه کتابخانه مرکزی مشهد نیز در وضعیت رو به رشدی قرار دارد و با برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌ها و تصمیم‌گیری دراین‌باره، به تکمیل این پروژه ملی کمک خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه در سالجاری، شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی خوبی در خراسان رضوی بودیم و در حال حاضر نیز با توجه به بازگشایی مدارس، برای ارائه خدمات بیشتر به دانش‌آموزان، ابراز آمادگی می‌کنیم.

اکبری با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب در آبان ماه، گفت: امیدوارم با همکاری و همراهی مسئولان امر در این هفته نیز شاهد فعالیت‌هایی  اثربخش در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان باشیم.

برچسب‌ها